می پیچد و می پیچد و سر از جایی در می آورد که خود سرآغاز فکری تازه است ....
وقتی به پایان می رسد و تو فکر می کنی : " آیا آنچه می خواستی بگویی گفته شد ؟"
حال که به پایان رسیده می بینی سخن های تازه داری برای گفتن !
پس چه نیازی به گفتن وقتی می گویی و هیچ نمی گویی ؟!؟!؟
وقتی می گویی و باز هم باید یگویی از این همه فکر ناقص الخلقه و نیمه کاره ؟!
سخن گفتن ، فریبی است !
برای خودت و برای شنونده !
نوشتن ......ما را در سایت نوشتن ... دنبال میکنید
برچسب: بگو کجایی,بگو بگو نامجو,بگو ای یار بگو,بگو منو کم داری,بگو نه,بگو که گل نفرستد,بگو کجایی زند وکیلی,بگو چه کنم,بگو بگو محسن نامجو,بگو دل از آوا, نویسنده: بازدید: 118