بی آنکه بدانم چقدر زمان گذشته است، بی آنکه بدانم چه موسیقی هایی را همراهش شنیده ام...
باید ببافم این غم های ریز و درشت را.
گاهی عذاب وجدان می گیرم از تصور انسانی که قرار است این شال را دور گردنش بیندازند.
فکر می کنم به گره گره ی این بافتنی، انگار که غم هایم را جا داده ام در تار و پودش و انداختمش گردن شخص دیگری که وجودم سبکتر شود.
فکر می کنم چقدر طفلکی است آن آدم!
ما را در سایت نوشتن ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146