دیگر آنقدر دور است و ناشناخته، که هیچ نزدیکی یا همذاتپنداریای با او حس نمیکنم.
غرق کار و آدمها و اتفاقات جدید زندگی. اتفاقاتی که بخشی از آن نبودم و دیگر دستمایهای نیست برای فهمیدن حالش.
اما،
گاهی،
اتفاقی،
میبینم به چه آهنگی گوش میکند.
از عجایب این دنیای مجازی یعنی.
امروز دیدم «شاید باید» گروه سه نقطه را لایک کرده.
گوشش دادم...
قلبم فشرد برایش...
و آشنا بودنش همهی وجودم را پر کرد.
او همان است...
نوشتن ......ما را در سایت نوشتن ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103