نوشتن ...

متن مرتبط با «emoticon» در سایت نوشتن ... نوشته شده است

.

  • نیلوبلاگ

    بعد مدت ها ايميل مى زنه. از حال و هواى عيدم مى پرسه. خيلى ساده مى گم اومده مگه ؟ نفهميدم! مى گه آره بابا نزديكه.حس مى كنم ضايع است ساكت بمونم.مى گم خوبين ؟ مى گه ماييم و موج سودا شب تا به روز تنها ... جواب نمى دم. ١٠ دقيقه بعد باز ايميل مى زنه : بيخودى مزاحمت نشم ... ايشالله موفق باشى ... مى دونم وقتى مى گه مزاحمت نشم معنى اش واقعاً اين نيست كه نمى خواد حرف بزنه. مخصوصاً وقتى بعدش مى گه موفق باشى. اما جواب مى دم : ممنون، ايشالله. اين سودا هم زودتر تموم شه ايشالله .آخرش نقطه مى ذارم. حتى سه نقطه ...

    ادامه مطلب