هر روز بیش از پیش خو می کنم . و هر روز بیش از پیش می فهمم که "لا یتغیر" وجود دارد . و می دانم که هر روز بیش از پیش احمقمxa0 !!! . . . . . آدمیزاد دلیل های بی نهایت هم که داشته باشد ، توان بی نهایت ندارد برای جنگیدن ... باید خو کرد ؟؟؟...