نوشتن ...

متن مرتبط با «بگو کجایی زند وکیلی» در سایت نوشتن ... نوشته شده است

بگو !

  • نیلوبلاگ

    سخن گفتن ،xa0خود فریب است . xa0 می پیچد و می پیچد و سر از جایی در می آورد که خود سرآغاز فکری تازه است .... وقتی به پایان می رسد و تو فکر می کنی : " آیا آنچه می خواستی بگویی گفته شد ؟" حال که به پایان رسیده می بینی سخن های تازه داری برای گفتن ! xa0 پس چه نیازی به گفتن وقتی می گویی و هیچ نمی گویی ؟!؟!؟ وقتی می گویی و باز هم باید یگویی از این همه فکر ناقص الخلقه و نیمه کاره ؟! xa0 xa0 سخن گفتن ، فریبی است ! برای خودت و برای شنونده !...

    ادامه مطلب